אני רוצה בירה מסוג עם גוף , וגיזוז .

אני רוצה שתחושת האלכוהול תהיה , והמרירות .

פסטיבל הבירה מטה יהודה 2018

פורסם ב מאת יוחאי מיטל

מה יהיה?

בשבוע הבא, בין התאריכים 4-5.7.2018 יתקיים פסטיבל הבירה הכפרית של מטה יהודה המסורתי, ויתארח זו השנה השניה באתר התיירות מיני ישראל. זכינו להיות מוזמנים  לסיור מקדים, על מנת שנוכל לספר לכם על כל הטוב שהולך לחכות בפסטיבל.

באירוע ישתתפו מספר מבשלות ישראליות, גדולות יותר וקטנות יותר, וימזגו מתוצרתן: שריגים, שפירא, באסטר'ס, מוסקו, ללה, בירו, six pack brewery, תוג ובשה-פלום.

למה לבוא?

נתחיל מהדבר העיקרי, במטה יהודה יש המון מבשלות. אתם יכולים לעשות סיור מבשלות (וזה אפילו יהיה מוצע – יותר על זה אח"כ), או שתנצלו את ההזדמנות שבה התוצרת של כל המבשלות האלו מרוכזת במקום אחד. תוסיפו גם קצת מוזיקה, הופעות וכמובן המיקום (אני עדיין נהנה מלראות את הדגם המוקטן של הגנים הבאהיים).

מה לשתות?

נתחיל באובייס: השקות.

הבירה היחידה שתושק בפסטיבל השנה היא שיתוף פעולה בין מבשלת שריגים ובין מבשלת גוצנברגר. הבירה, שהיא טוויסט על הפה-וויצן (מחוזקת בכשות ארומטית כמובן), תימזג לראשונה בפסטיבל ותהיה זמינה גם לשתיה בבירגארדן של שריגים בשבועות שלאחר הפסטיבל. החומרים לבישול הבירה, נסעו 21 (!) ימים מגרמניה ועד ישראל במסגרת האוריינט ראלי (מירוץ שמתחיל בגרמניה ומסתיים בירדן ועבר השנה בתורכיה, ומשם לנמל חיפה עד הגעתם לשריגים ברכב), ובושלו בשריגים לפני מספר שבועות.

אז למרות שאין לנו יותר מדי השקות לספר עליהן, עדיין יש כמה מבשלות שיתארחו בפסטיבל בפעם הראשונה, יחד עם מספר בירות עונתיות מעולות של מבשלות שאנחנו אוהבים. נתחיל!

שפירא IPA– הבירה, שכבר כתבנו עליה בעבר, נכנסה כאמור לרפרטאור של מבשלת שפירא המעולה, ותפגוש אותנו גם בפסטיבל במיני ישראל. הבירה, שמבושלת עם כשות סיטרה, ניחנת בארומות של פירות טרופים (בדגש על פסיפלורה-מנגו-ליצ'י) והיא בירה מרעננת וכיפית ליום קיצי וחם כמו שאנחנו צפויים לפגוש.

באסטרס לימונדה חמוציות – גם על ה"לא בירה" הזו כתבנו, משקה הלימונים והחמוציות (שמיובאות מקנדה!) הוא אחד המשקאות האהובים עלי בנוף האלכוהול הישראלי, והוא השותף הטוב ביותר לבילוי חם כמו ים, טיול, או פסטיבל במיני ישראל.

תמונה: israel21c.org

40 מעלות בצל -אני לא בטוח אם אי פעם סיקרנו את זה כאן בדפי הבלוג, אבל לפני מספר חודשים, התאחדו להן מבשלת הדג הלבן ומבשלת החלוץ תחת מותג אחד, תוג. מבין הבירות שלהן, תוכלו למצוא גם את זו בפסטיבל. הבירה, רמז למזג האוויר הגיהינומי שאנו חווים בארצנו, היא בירה מרעננת, בעלת מיגוז גבוה וארומות של פירות הדר.

בנוסף,ב-6 וב-13 לחודש, יתקיימו סיורים במבשלות של מטה יהודה, כך שתוכלו לבקר במבשלה שאת הבירה שלה אהבתם במיוחד (המלצתנו – הבירגארדן בשריגים וימי שישי בבאסטר'ס הם מהמהנים שיש בתחום בילויי הבירה).

וכמובן, הסיבה הכי טובה לבוא – אין משחקי מונדיאל בימי הפסטיבל, אז מה כבר יש לכם לעשות בבית?

 

2 תגובות לפסטיבל הבירה מטה יהודה 2018

השאר תגובה