אני רוצה בירה מסוג עם גוף , וגיזוז .

אני רוצה שתחושת האלכוהול תהיה , והמרירות .

ברוכים הבאים לאתר החדש!

פורסם ב מאת אריאל צ'ין

האתר החדש של בירבלוג עלה לאוויר!

האתר הזה מהווה שינוי עיצובי משמעותי מהאתר הקודם שלנו ומציע שלל תכונות חדשות. האתר הוא פרי של מספר חודשי עבודה של הצוות, ואנו מקווים מאוד שתהינו מהשימוש בו, ואולי אפילו תלמדו משהו חדש או תכירו בירה חדשה.

ביצירת האתר החדש, עמדה תמיד נגד עינינו המטרה של קידום תרבות הבירה בישראל, הן בכל הקשור להרחבת הידע בנושא, חשיפה לבירות מכל העולם, וחשוב מכל, הפצה וביסוס מעמדן של הבירות המקומיות שלנו שחוות פריחה משמעותית בשנים האחרונות.

אנו ממליצים לכולם להסתובב באתר ולהכיר אותו, אך ניתן גם למצוא פירוט לתכונות החדשות של האתר בהמשך הפוסט.

מערכת הסקירות

האתר החדש כולל מערכת משוכללת לסקירות של בירות. דבר ראשון שתשימו לב אליו הוא כפתור "מה לגמנו? – כל הסקירות" בתפריט העליון שיוביל אתכם אל אוסף הסקירות שלנו.

באוסף הסקירות, כל בירה מיוצגת ע"י כרטיסייה שמציגה מידע בסיסי על הבירה וכן את הדירוג שלנו ושל הקוראים. לחיצה על שם הבירה יוביל אתכם לסקירה המלאה.

את האוסף ניתן למיין לפי סוג הבירה, ארץ המוצא שלה או לצפות בבירות האהובות עלינו, "בירבלוג צ'ויס", באזור "נבחרי בירבלוג". את כל התוצאות ניתן גם למיין לפי שם, דירוג כללי שלנו או דירוג הקוראים.

שיטת הדירוג

שלא כמו באתר הקודם, שיטת הדירוג שלנו מעניקה עכשיו דירוג יותר קלאסי בסקאלה של 0-5 ב-5 קטגוריות: גוף, גיזוז, רמת אלכוהול מורגשת, כשותיות וציון כללי. עוד על שיטת הדירוג אפשר לקרוא בדף על שיטת הדירוג.

מילון המושגים

מילון המושגים שלנו עבר שדרוג משמעותי מהאתר הישן. למילון המושגים ניתן להגיע דרך כפתור "יש לי מושג – מילון מושגים" בתפריט העליון.

במילון המושגים עכשיו יש הרבה יותר מושגים מבאתר הקודם והוא גדל כל הזמן, כדאי להסתובב שם.

מילון המושגים מסודר בסדר הא'-ב' ובסרגל העליון ניתן למיין אותו לפי אות (A-Z עבור מושגים בלעז). לחיצה על כל מושג תיקח אתכם לדף שלו, שם תמצאו הסבר, רשימת מושגים קשורים ותמונה להמחשה.

כמו כן, כל שבוע יופיע מושג מתחלף בסרגל הצד.

מבשלות

תחת תפריט "המיוחדים שלנו" תמצאו כפתור לאזור המבשלות, שם תוכלו למצוא מבשלות לפי מדינה או לפי סדר הא'-ב'.

אם תלחצו על כפתור המפה, תראו מפה של העולם בא צבען של המדינות מייצג את מספר המבשלות באותה המדינה הקיימות באתר (יותר כהה, יותר מבשלות). לחיצה על מדינה במפה תציג לכם רשימה של המבשלות מהמדינה הזו ולחיצה על כל מבשלה תיקח אתכם לדף שלה. ניתן להגדיל ולהקטין את המפה בעזרת הכפתורים בפינה הימנית-העליונה או ע"י שימוש בגלגלת העכבר.

לחיצה על כפתור הא'-ב' תוביל אתכם לרשימה של כל המבשלות לפי סדר אלפביתי. גם כאן לחיצה על כל מבשלה תוביל אתכם לדף שלה.

בדף של המבשלות תמצאו פירוט שלנו על המבשלה, את רשימת הבירות מאותה מבשלה שיש לנו באתר ואת הבירגרפיק שעשינו לה, אם יש כזה.

התאם לי בירה

גם בתפריט המיוחדים שלנו תמצאו את הכפתור "התאם לי בירה". לחיצה על הכפתור תפתח לכם חלון בו תוכל לפרט מאפיינים שאתם מחפשים בבירה, והאתר ינסה להתאים לכם בירה שעונה על הדרישות. תשחקו אם זה! יכול להיות שכרגע לא נוכל לכם בירה לכל דרישה מאוד ספציפית, אבל ככל שהמאגר שלנו יגדל, כך יגדל גם כוחו של הכלי הזה.

תכונות נוספות

אנחנו ממליצים לכם להסתובב באתר ולמצוא את כל הדברים המגניבים שיש כאן. עוד מומלץ ללכת לדפים המיוחדים כגון "בירגרפיקס" ו"מי אנחנו". כמו כן, נשמח מאוד לראות תגובות שלכם בכל העמודים (ניתן להגיב בעזרת משתמש בפייסבוק, טוויטר ו-wordpress.com), וכן את ההצעות והערות שלכם בדף "הצעות".

תהנו,

צוות בירבלוג

3 תגובות לברוכים הבאים לאתר החדש!

השאר תגובה