אני רוצה בירה מסוג עם גוף , וגיזוז .

אני רוצה שתחושת האלכוהול תהיה , והמרירות .

מאיבירוביץ׳ Wheat beer - כתומה ומפנקת ישראל

פורסם ב מאת רן פיינשטיין (4/5)

"מי שהמציא את הבירה היה אדם חכם"

~ אפלטון

logo_maibeerovicz

אין כמו לחזור מהצבא לכמה ימי חופש בבית ולפתוח אותם עם כוס בירה, כמובן שאני חובב בירות חיטה אז ישר שהגעתי אמרתי שאני פותח לי מאיבירוביץ' חיטה, אשר חברי לצוות הביאו לי.

maibeerovicz-weisbeer

במזיגה נוצר ראש קצף מסיבי מאוד שהלך ונעלם מהר מאוד ולאחר דקה כבר נעלם לחלוטין. מן הצבע של הבירה כבר ניתן להגיד בבירור שהיא לא חיטה סטנדרטית. צבע כתום חזק החליף את צבע הצהוב העדין שהמוח כבר רגיל אליו מעשרות בירות חיטה, הצבע מהפנט אותך לתוך הבירה וגורם לך להרגיש כל טעם וטעם. תוך זמן קצר מאוד כבר הבירה החליקה לי במורד הגרון והצליל שבא אחריה הוא צליל של אנחה נהדרת. חשוב לציין שהבירה מכילה כשות אשר נותנת לה מרירות עדיה אחרי כל לגימה רעננה. טעם וריחות ההדרים משתלבים נהדר עם הכשות ויוצרים סינרגיה נפלאה בפה. הארומה שנוצרת נעימה ביותר וטעם לוואי נהדר של שילוב בין המתיקות של החיטה לבין המרירות של הכשות נשאר בפה לאורך זמן רב.  אחוז האלכוהול בבירה הוא 5%,  לא מרגישים אותו בכלל עד שלא שותים הרבה.

גוף הבירה קליל מאוד ואפשר לשבת ולשתות אותה כל כך הרבה שלא תרגישו שאתם שותים בירה, אלא משקה נהדר שמשלב מתיקות ומרירות בו זמנית.

גיזוז הבירה הוא בין עדין לבינוני, משהו באמצע, לאנשים שלא אוהבים יש מזל מכיוון שהם זכו בבירה נפלאה שהם יכולים לשתות בלי גיזוז אגרסיבי מידי.

גוף-2- בירה מאוד קלילה עם טעמים נהדרים של הדרים וכשות .

גיזוז -2 מקום טוב באמצע.

כמות אלכוהול מורגשת -2 מרגישים קצת, מוסיף המון

כשותיות – 1.5 עדינה אך מפנקת.

ציון כללי -4- בירה מצוינת שאפשר לשתות כל היום.

בסופו של יום אפשר להגיד שזו בירה נהדרת אשר נותנת לשותה תחושבה נעימה ומצננת אותו.

מידע על הבירה

סוג: מבשלה: MaiBEERovicz - מאיבירוביץ'ארץ מוצא:
שתיתם? נהינתם? התאכזבתם? תנו בדירוג!
2 קולות, ציון ממוצע 4.50 (ציון שקול 85%)

השאר תגובה