אני רוצה בירה מסוג עם גוף , וגיזוז .

אני רוצה שתחושת האלכוהול תהיה , והמרירות .

גולואז פירות אדומים בלגיה

פורסם ב מאת רן פיינשטיין (3/5)

הלכתי לקנות בירות ופתאום ראיתי את הבקבוק הזה, אמרתי פירות אדומים, יאללה למה לא, אם הקסטיל רוג' לא הייתה רעה בוא ניתן לזה ניסיון.

פתחתי את הבקבוק, ריח חזק של פירות יער  עולה ממנו, מזגתי לכוס והתפלאתי, הייתי בטוח שהצבע יהיה ככה כמו של הקסטיל רוג' אך במקום זאת קיבלתי בירה בצבע אדום בהיר וראש קצף גבוה ועשיר בצבע אדמדם, ממש כמו צבע של יין אדום עדין.

לקחתי לגימה ומיד הרגשתי טעם מתוק לאורך כל הלגימה ובסוף נשארת בפה חמיצות עדינה וקצת טעם אלכוהולי בפה.
הבירה בעלת 8.2% אלכוהול שלא מורגש בכלל. טעם של בירה לצערי לא מורגש כאן אלא יותר טעם של גזוז אלכוהולי. על כשות אין מה לדבר בכלל, בבירות כאלה הטעם של הכשות הוא מאוד זניח אם יש בכלל כשות.

למרות שטעם של בירה אני לא מוצא פה, המשקה הזה כן היה טעים לי  ואני גם אמליץ עליו, כנראה בגלל הקלילות שלו- אפשר לשתות אותו בכל מצב והטעם המתוק דורש ממך לקחת עוד לגימה ישר אחרי שלגמת קודם.

בעיה אחת מצאתי במשקה הזה (חוץ מחוסר טעם הבירה כמובן)- הגיזוז שלו מאוד מאוד קיצוני, אני מכיר לא אדם אחד ולא שניים שלא אוהבים משקאות מוגזים, אך כן שותים בירה; מהמשקה הזה הם לא יוכלו להנות.
רמת הגזים פה ממש גבוהה ורואים זאת במזיגה. בהחלט נכון לקרוא לזה גזוז אלכוהולי ולא בירה לפי דעתי, אבל אם זאת כוונת המשורר, זה בהחלט הלך לו.

 

גוף: 1 מאוד קלילי ומאוד נחמד
גיזוז: 4.5- מאוד מוגזם לפי דעתי
כמות אלכוהול מורגשת: 1.5. לאחר הלגימה נשאר קצת טעם אלכוהולי בפה.
כשותיות: 0- אין מה להוסיף
ציון כללי: 3. משקה מאוד חביב.

לסיכום, משקה חביב למדי שאני בהחלט אשמח לשתות שוב אך לצערי אני לא הרגשתי שאני שותה בירה אלא גזוז. חיסרון נוסף הוא המחיר היחסית גבוהה שלה, סביבות ה-18 שקל לשליש, אבל היי, בשביל להכיר את המשקה הזה, לפי דעתי הכסף שווה.

לרוויה וחג שמח,

רן

מידע על הבירה

סוג: ארץ מוצא: יצרן: בראסרי דה בוקשנת השקה: 1858
שתיתם? נהינתם? התאכזבתם? תנו בדירוג!
0 קולות, ציון ממוצע 0.00 (ציון שקול 0%)

2 תגובות לגולואז פירות אדומים

השאר תגובה