אני רוצה בירה מסוג עם גוף , וגיזוז .

אני רוצה שתחושת האלכוהול תהיה , והמרירות .

בזלת חיטה - אבן נעימה ישראל

פורסם ב מאת רן פיינשטיין (4/5)

"אלכוהול הוא חומר שמשמר כמעט הכל, חוץ מסודות"אלמוני

Bazelet-wheat

קצת רקע

את בירת החיטה של בזלת הכרתי כבר ממזמן אך מעולם לא יצא לי לטעום אותה באופן דקדקני, הפעם החלטי לסקר אותה בעקבות אהבתי הרבה לבירות מסגנון חיטה.

בזלת חיטה

סגנון הבירה

הבירה כמו שקוראים לה היא בירת חיטה לא מסוננת העוברת תסיסה שניה בבקבוק.מכילה 5.1% אלכוהול. טמפ' ההגשה הרצויה היא כ-9 מעלות.

חיטה

הבירה עצמה

כאשר מזגתי את הבירה נוצר ראש קצף עדין שנעלם מהר מאוד. צבע הבירה בניגוד לבירות חיטה קלאסיות הוא כתום שקוף. אם היו מכסים לי את העיניים ואמורים לי להגיד איזו בירה זו, תוך שניות המילה "חיטה" הייתה יוצאת לי מהפה.  הבירה היא פשוט בירת חיטה, לא מנסה ולא רוצה להתחכם. ריח ההדרים העולה ממנה הוא ריח מאוד אופייני לבירות חיטה. המבשלה באה לייצר משהו קלאסי וטוב ולא להתחכם ולנסות דברים חדשים, ומה שכן, הם בהחלט הצליחו.  עיקצוץ החמוציות הקטן שלה עושה רק שמח בפה, ובכל לגימה הטעם הנפלאה של הבירה שוטף את הפה ופשוט אומר לנו להמשיך ולשתות כמה שיש.  17 IBU זו דרגת המרירות של הבירה, ולמען האמת,  אני לא הרגשתי זכר אפילו למרירות. בירה מאוד מתוקה שמחליקה בקלילות רבה בגרון ומרווה את הצימאון למשקה קר וקל לאורך היום. רמת הגיזוז בבירה נמוכה מאוד ולאנשים שלא חובבים גזים הבירה בהחלט מתאימה. בבירה יש כ5.1% אלכוהול אשר בקושי מרגישים ובצדק, זו בירה קלילה שלא צריכה להקשות על השותה לשתות אותה.

 

מבחן הטעימה

גוף -2- קליל לחלוטין

גיזוז-1- עדין ביותר.

כשות-0,  בתור חובב כשות, הכשות לא מורגשת פה, אבל בצדק!

כמות אלכוהול מורגשת- 1- לא הורגש אלכוהול.

ציון כללי -4- בירה מצוינת ומרעננת לכל שעות יום.

 

שלכם, רן

 

מידע על הבירה

סוג: מבשלה: מבשלת הגולןארץ מוצא:
שתיתם? נהינתם? התאכזבתם? תנו בדירוג!
5 קולות, ציון ממוצע 2.80 (ציון שקול 59%)

השאר תגובה