אני רוצה בירה מסוג עם גוף , וגיזוז .

אני רוצה שתחושת האלכוהול תהיה , והמרירות .

Beerdventures in the USA #1

פורסם ב מאת ניצן זיצר

beerdventures

שלום לכולם,

בחודש וחצי הקרובים, אני הולך לטייל לי ברחבי ארה"ב  (בעיקר באיסט קואסט אבל), ולרשום קצת על החוויות שלי, דרך המדיום הטוב ביותר שאני מכיר, בירה.

אתם יודעים, ארה"ב מקום ענקי, שופע ומלא בגישות שונות ובתרבויות שונות, ולכל מקום כזה, יש את הבירה הייחודית והמיוחדת שלו, שמייצגת אותו.

אולי יום אחד גם נראה את זה בישראל (פילוג של סגנונות כתלות בגיאוגרפיה ובתרבות), למרות שכנראה שלא, בכל זאת, אנחנו רק נקודה קטנה על המפה.

אז בואו נתחיל מההתחלה.

נוחת מהמטוס, עובר במכס, עובר בimmigration, יוצא מהשדה, והולך לאכול צלעות. אחרי פלוס מינוס 12 שעות ללא שינה או אוכל (תודה לכם אנשים שמביאים תינוקות קטנים לטיסות ארוכות, ותודה לכם חברות התעופה, שלאוכל שלכם יש טעם של סוליה), חייבים לאכול איזה משהו מקומי.

אז בדרך מהשדה עצרתי בדינזואר BBQ, מזללת BBQ איכותית, המתהדרת בצלעות המעולות(!!!) שלה.

עיצוב כובש
עיצוב כובש

ומה הולך טוב יותר עם צלעות מכוסות ברטבים עשירים מאשר כוס של IPA אמריקאית ראשונה? כלום, פשוט כלום.

יאמי
יאמי

אז התחלתי את המסע שלי, שלאור ההתחשויות האחרונות בו (נכון לרגע כתיבת שורות אלה), אפשר כבר לקרוא לה מסע הכשות האמריקאי, עם הFounder´s all day IPA, שמוגדר על ידי מבשלת פאונדרס, כסשן IPA (בירה שזורמת מהר וללא רחמים במורד הגרון ומזמינה עוד אחריה).

הלוואי שלכל מסעדה היה מבחר כזה..
הלוואי שלכל מסעדה היה מבחר כזה..

אחח.. ככה צריך להתחיל טיול! אני אחסוך מכם תיאורים בומבסטים של הבירה , אבל היא אכן סשן ביר, דוחקת את הצלעות שנבלסו לפניה במורד הגרון, ומזמינה עוד אחריה. היא כשותית במידה, לא משהו שיהרוג את בלוטות הטעם (יותר על זה אח"כ), והיא בהחלט בירה מאוזנת ונהדרת להתחיל איתה טיול ארוך וחביב.

עד הבירה הבאה,

ניצן

השאר תגובה