אני רוצה בירה מסוג עם גוף , וגיזוז .

אני רוצה שתחושת האלכוהול תהיה , והמרירות .

אספרסו סטאוט - רק לעלות יפן

פורסם ב מאת ניצן זיצר (3.5/5)

I like coffee because it gives me the illusion I might be awake. ~Lewis Black

כבר חצי "התרגלנו" לקבל בירות מעולות מחו"ל כל כמה חודשים, תולדה של תחרות בריאה בין היבואנים שמתחרים על הכיס שלנו ומנסים להביא את הדבר הגדול הבא. אז אחרי שכבר קיבלנו כמה בירות של היטאצ'ינו, הגיע הזמן לשתיים נוספות, הפעם נדבר על הראשונה.

היטאצ'ינו נסט אספרסו סטאוט היא, ניחשתם נכון, סטאוט. הבירה הכהה הזו, המבושלת עם פולי קפה, הגיע אלינו ממש לפני זמן קצר, ולהלן הרשמים:

הבירה נמזגת לכוס ומיד מתחיל להיווצר מגדל של בועיות צפופות בצבעי קרמל הממלא את חלל הכוס. מכירים את הרגע הזה שבו אתם מכניסים קפסולה למכונת הקפה הביתית ולוחצים על "הפעל"? קחו את הרגע הזה ושכפלו אותו, כך מריחה האספרסו סטאוט, עם ניחוחות חזקים של קפה קלוי, שוקולד מריר וקרמל שכמעט נשרף.

משאירה אותך ער בלילה
משאירה אותך ער בלילה

הארומה היא רק קדימון לטעם, הבירה מתהדרת בטעמי קפה וקקאו (יותר לכיוון הקפה), והגוף הקטיפתי, יחד עם הגיזוז הנמוך משרה לה כבדות. עוזרים גם 7% אלכוהול, המעניקים חמימות בגרון וחוויה שיותר מתאימה לישיבה בחלוק מול אח בוער תוך כדי עישון סיגר משובח מאשר ישיבה מזדמנת על בירה עם החבר'ה. כל הטעמים האלו, הנתמכים בידי מידה מבורכת של מרירות לאיזון (אחרת היה מתקבל פה סירופ קפה מתוק מוגז), מאפשרים לבירה להיות חוויה שעל אף שהיא כבדה וממלאת, אינה מעייפת.

לסיכום,

יש סיבה שהבירה הזו פותחת את המלצות החורף שלנו וכולי תקווה שגם תשאר איתנו לחורפים הבאים.

 

גוף – 4

גיזוז – 1

כמות אלכוהול מורגשת – 3

כשותיות – 0

ציון כללי – 3.5

מידע על הבירה

סוג: , מבשלה: היטאצ'ינו נסטארץ מוצא: יצרן: kiuchi שנת השקה: 2016
שתיתם? נהינתם? התאכזבתם? תנו בדירוג!
קול 1, ציון ממוצע 3.00 (ציון שקול 68%)

השאר תגובה