אני רוצה בירה מסוג עם גוף , וגיזוז .

אני רוצה שתחושת האלכוהול תהיה , והמרירות .

פסטיבל עיר הבירה ה-16 בירושלים

פורסם ב מאת יוחאי מיטל

פסטיבל "עיר הבירה" הוא אחד מאירועי הבירה הגדולים והוותיקים בארץ. הפסטיבל מצליח לשמור על נוכחות קבועה בלו"ז הקיץ של חובבי הבירה והאירועים.
מדובר באירוע שמדי שנה מצליח לשלב בין נוכחות גדולה של מבשלות מהארץ ומהעולם עם מגוון בירות ענק, יחד עם אווירה צעירה, הופעות ורוח של נעורים. עם כל זה, הפסטיבל מארח מבלים ומבלות מכל שכבות הגיל – אלו שרק התחילו לשתות נחשפים כבר מגיל צעיר לתרבות בירה עשירה ומגוונת, בה לכל אחד יש בירה שתתאים לו, ואלו שכבר וותיקים, יכולים להגיע ולהינות מאווירה צעירה ותוססת, ולא מאירוע בירה שמנסה להיות רציני ו"פלצני".

אז את מי נראה שם השנה?

קרדיט צילום: פלאש עידו ניתאי

במסגרת כ-150 הבירות שיגיעו מהארץ ומחו"ל (נכון לספירה נוכחית), נוכל לפגוש, בין היתר את מבשלת שקמה, מבשלת קראפט ישראלית חדשה מבית קרלסברג עליה כתבתי לאחרונה כאן, מבשלת רייזל: מותג פרטי קטן המיוצר בגליל, עם בירה בסגנון בלגי, מבשלת שריגים, תמשיך במסורת הפסטיבלים שלה עם ייצור של מהדורת  11% אלכוהול של הטריפל הבלגית, מבשלת הבירבזאר תטעים באירוע בירה חדשה ומפתיעה וכן את סיידרים ולימונדות אלכוהוליות. בגזרת הסיידרים והמשקאות לנמנעים מגלוטן, גם המתססה יהיו שם, עם מגוון סיידרים אלכוהוליים.
עוד ישתתפו בפסטיבל מבשלת אלכסנדר, בירה האטצ' הירושלמית תציע חמישה סוגי בירה במגוון סגנונות אקזוטיים (מציע מאוד לקרוא קצת על האטצ' בסיקור שלנו, ואולי אפילו לקפוץ לפני האירוע) בגזרת המבשלות הישראליות אי אפשר לומר "ירושלים" בלי לארח גם את מבשלת שפירא ומבשלת הרצל.
מבשלה ישראלית נוספת שתתארח בפסטיבל ותגדיל לעשות, היא מבשלת JEM'S: הברומאסטר – ג'רמי וולפלד – יעביר במלך האירוע סדנאת טעימות בירה מודרכת.

קרדיט צילום: פלאש עידו ניתאי

בגזרת הבירות מחו"ל, חובבי הבלגיות ישמחו לדעת שבירה לופולוס ימזגו גם בירה חדשה עם דובדבנים. חובבי הגמדים, שאולי עוד מסתובבים עם מצנפות אדומות מהפסטיבל הקודם, יהנו מהדוכן של מבשלת אשוף,  ממשיכים עם בלגיה הקלאסית והמוכרת לכל הישראלים בדוכן של מבשלת לף  ועוברים משם ללאגרים  יפנים אצל מבשלת קירין. מצרפת, תגיע blanc – בירת חיטה הדרית, מתאילנד יהיה ניתן לטעום את הבירות של מבשלת צ'אנג והיד עוד נטויה…

אז זה בגזרת מה שותים. אבל מה אוכלים ושומעים ליד כל זה?
לצד דוכני הבירה יהיו גם דוכני אוכל עם מגוון מנות כמו נקניקיות בעבודת יד, בשרים מעושנים, תפוח אדמה, טורטיות, המבורגר של שגב הירושלמי. כן, יהיו גם אופציות טבעוניות.

קרדיט צילום: פלאש עידו ניתאי

על הבמה תוכלו לראות את:

יסמין מועלם, רביד פלוטניק (נצ'י נצ') שיארח את סימה נון ו-DJ Ben Ben  ביום רביעי, וביום חמישי יופיעו The Paz Band, טונה ו-DJ TERRA (בר לוי).

נחמד לדעת שבאי הפסטיבל יזכו להנחות במגוון מלונות בעיר. ולמי שירצה להמשיך את הלילה גם אחרי הפסטיבל, הנחות גם בעשרות ברים ברחבי ירושלים יינתנו למציגי כרטיס לפסטיבל. פרטים באתר הרשמי של הפסטיבל.

קרדיט צילום: פלאש עידו ניתאי

אז מתי ואיפה כל זה קורה?

2021, 21-22 ביולי, החל משעה 18:00, גן העצמאות, ירושלים.

מחיר כניסה: החל מ-85₪ כניסה.

חברי קבוצת הפייסבוק שלנו "בירה בישראל" יוכלו להינות ממחיר כניסה מוזל או לזכות בכרטיס כניסה זוגי. כנסו עכשיו לפרטים נוספים. 

להזמנת כרטיסים ומידע נוסף: https://www.jerusalembeer.com/

או בעמוד הפייסבוק: פסטיבל הבירה בירושלים – Jerusalem Beer Festival

השאר תגובה