אני רוצה בירה מסוג עם גוף , וגיזוז .

אני רוצה שתחושת האלכוהול תהיה , והמרירות .

Fuller's golden pride - יש מקום לגאווה אנגליה

פורסם ב מאת יוחאי מיטל (4/5)

“There is more to life than beer alone, but beer makes those other things even better.” — Stephen Morris

מבשלת פולר׳ס הלונדונית היא אחת המבשלות החביבות עלי. מצד אחד- מבשלה בריטית, רצינית, מכובדת. אולי כזו שהייתם מצפים ממנה לכובד ראש משעמם כזה בנוגע לבירות. מצד שני- חדשנית, מפתיעה, בעלת רפרטואר רחב מאוד של בירות שלצערי רק חלקן מגיע לישראל באופן קבוע.
מצד אחד מדובר על מבשלה מסחרית בקנה מידה גדול מאוד, ומצד שני- עדיין עסק משפחתי וכזה ששומר על איכות ודיוק ברמה של בוטיק. תענוג.

מכאן כבר ברור ששמחתי מאוד לראות ששוב החבר׳ה בנורמן פרימיום- יבואנית הבירות של פולר׳ס לישראל- החליטו לפנק אותנו עם בירה נוספת מההיצע הרחב של המבשלה.
אחרי Wild river ו-1845 שהסתובבו פה בחורף שעבר הגיעה לחודשים הקרירים האלה הבירה פולר׳ס גולדן פרייד. לא להתבלבל עם לונדון פרייד שנמצאת פה באופן קבוע.

image

על פי המבשלה הבירה מתוארת כבירה חזקה (אלא מה? בכל זאת 8.5%), בעלת ניחוחות פירותיים המזכירים שמן תפוזים, ולתת קלוי.
אני חייב לומר שכשקראתי את התיאור הזה האיזכור של ״שמן תפוזים״ היה נשמע לי משעשע ופלצני, כמו שהייתם מצפים ממי שכתב את התוכן השיווקי באתר פולר׳ס. אז לא. זה פשוט נכון.

בזמן האחרון אחד הדברים שהכי מרתקים אותי ומלהיבים אותי הוא הצלילות של הבירה, והבירה הזו נמזגת צלולה ושקופה כמו מים. מזל שלא עשיתי סיקור וידאו כי הציוץ המרוצה שלי כשמזגתי עוד היה עושה לי בושות.
ללא ראש קצף, שמאוד חסר לי, עדיין ניתן להריח באופן פשוט עוצמתי את הריח התפוזי שתואר, ממש כמו בקבוקוני השמנים הארומטיים האלה שמבשמים מקומות ש…. צריך לבשם?
את הארומה הזו מעשירים רמזים של אדמה רטובה, פרחים, תבלינים שכל אלו ביחד מזכירים קצת יין, וכן טופי ולתת קלוי. ריחות חורפיים נעימים שפשוט באים בטוב עם חלון סגור וקור כלבים בחוץ.

image
בטעם ניתן לחוש כבר יותר בבירור את טעמי הלתת המתקתקים והקלויים, יחד עם קצת פירות יבשים ומתיקות סוכרית כזו, וקצת טעם אלכוהולי חרפרף, שאולי היה מפתיע אותי לרעה בבירות אחרות, אבל כשאנחנו מדברים על בירה בחוזק של טריפל בלגי, בערך, אני מקבל את זה.
הבירה מלאה, מוגזת קלות, חלקה, וקלה מאוד לשתיה. כלומר, עד שהגעתם לאמצע הכוס, הבנתם שאתם שותים על בטן ריקה ושהמשימה בעצם לא כזו פשוטה יותר.

image

לסיכום- בהחלט מדובר על בירה עשירה, מעניינת, עשויה באופן איכותי ומספק. אל תתנו לחורף הקצר שלנו לעבור בלי לשפר את אחד הערבים הקרים בבקבוק. עדיף בזוג.
תודה לנורמן פרימיום שדואגים לנו לדברים מעניינים כל הזמן. אני בעד שתתחילו להביא דברים חדשים של פ׳ולרס כל חודש חודשיים, מה אכפת לי 🙂

גוף: 3.
גיזוז: 2.
כמות אלכוהול מורגשת: 4.
כשותיות: 3.5.
ציון כללי: 4.

לרוויה,
יוחאי

מידע על הבירה

סוג: מבשלה: פולר'סארץ מוצא:
שתיתם? נהינתם? התאכזבתם? תנו בדירוג!
0 קולות, ציון ממוצע 0.00 (ציון שקול 0%)

השאר תגובה