אני רוצה בירה מסוג עם גוף , וגיזוז .

אני רוצה שתחושת האלכוהול תהיה , והמרירות .

מאיבירוביץ' דופלבוק - איך שדופלבוק צריכה להיות ישראל

פורסם ב מאת שחף אשכנזי (4/5)

על הבירה:

הבירה מיוצרת במבשלת העם עבור משפחת מאירוביץ', הלא הם מבשלת מאיבירוביץ'. במבשלה מייצרים סגנונות רבים נוספים של בירה, שכל אחד מהם מיוחד בפני עצמו. פרטים על המבשלה ועל סוגים נוספים של בירות שהיא מייצרת ניתן לקרוא כאן.

סגנון הבירה:

הבירה היא בירת לאגר בסגנון דופלבוק. דופלבוק, כמו שמה היא בירת בוק כפולה. זוהי בירה בחוזק בינוני שעשו נזירים על מנת שתשמש כתחליף ללחם בשעת הצום, בו היה מותר לשתות אך לא לאכול. פרטים נוספים ניתן לקרוא כאן.

הבירה עצמה:

אני אוהב את הבירה הזאת. אני מאוד אוהב את הבירה הזאת. זוהי בירה כבדה יחסית, ומאוד קולעת לסגנון הדאבלבוק. אני מאוד אוהב בכלל את הדאבלבוקים למיניהם, ומאיבירוביץ' בהחלט אי שם למעלה בסולם הסגנון. מתחילתה ועד סופה  של הבירה מרגישים מרירות טובה וחלקה, ששותפת את הפה ומשאירה טעם לוואי נהדר שנשאר לאורך זמן, ורק נותן טעם של עוד. ועוד. ועוד קצת. הבירה כמעט ולא מוגזת, אך מרגישים בה מעט את האלכוהול. הקלייה של הלתת נותנת טעם לתתי קרמלי חזק ששומר ומאזן את הכשות, והופך אותה רק לתבלין ולטעם מינורי, ולא כמרכז הבירה, בדיוק כמו שצריך.

קלילות – 3.5, לא קלילה אך גם לא כבדה מידי.

גיזוז – 1.5, כמעט לא מורגש

אלכוהול – 2.5, אולי מורגש מעט יותר מידי.

סה"כ – 4.5, זוהי בירה מצויינת ומומלצת מאוד, ואשמח לשתות אותה שוב, מה שכנראה יקרה בקרוב. חוץ מזה, היא מקבלת מאיתנו את חותמת הבירבלוג'ס צ'ויס.

לחיים,

שחף

 

מידע על הבירה

סוג: מבשלה: MaiBEERovicz - מאיבירוביץ'ארץ מוצא:
שתיתם? נהינתם? התאכזבתם? תנו בדירוג!
3 קולות, ציון ממוצע 5.00 (ציון שקול 94%)

השאר תגובה