אני רוצה בירה מסוג עם גוף , וגיזוז .

אני רוצה שתחושת האלכוהול תהיה , והמרירות .

ג'י פורס - may the force be with you ישראל

פורסם ב מאת יוחאי מיטל (2.5/5)

הג׳י פורס של גל׳ס התגלגלה אלי מיריד הבירה שהתרחש לא מזמן בדיזינגוף סנטר, יחד עם בקבוק של דאבל אס. בתחילה לא היה לי ברור מה נסגר- למה אין שום שם או תיאור על הבירה, ומה הולך שם. לכן החלטתי לנסות קודם את הדאבל אס, ואחר כך לברר.

האחר כך הזה הגיע ביום שישי אחד אחר הצהריים, זמן מתאים לטעימה קבוצתית, לכל הדעות; החלטתי גם לפתוח את הג׳י פורס. הג'י פורס היא פייל אייל עם מעט לתת מעושן, והיא קלילה למדי- הן בגוף והן באחוזי האלכוהול שלה- 4%.

אחרי אחר צהריים של טעימות

יצא לי כבר להיתקל במספר בירות של גל, ולגלות שהן מכילות הפתעות מעניינות ולא שיגרתיות בנוף המדפים הקלאסי. ומה זאת אומרת? במהלך הטעימה רובנו הרגשנו משהו אחר, קצת שונה ולא מוכר- וניסינו להבין ולנחש מה הוא. גם ראינו גרגרים לא מוכרים במשקע השמרים, ובאופן כללי היינו מסוקרנים למדי. ניצן טען שזה פלפל. אנחנו היינו סקפטים.

בירור מהיר עם גל גילה לנו ששווה להקשיב לניצן. גרגרי פרדייס סידס- פלפל ג'מייקאני- נמצאים בתחתית הבקבוק ורק מחכים לעשות שמח!

הריח שעולה מהבירה חמצמץ ועשבי, ויוצר ציפיה לבירה מעקצצת. טעות- הבירה קלילה אבל חלקה ורגועה למדי והגיזוז שלה עדין מאוד, ברמה שהוא כמעט ולא מורגש. השילוב של כל הגורמים האלו הופך את הבירה לקלה מאוד לשתיה, ואפשר לסיים את הכוס תוך מספר לגימות. הטעם מתקתק ולתתי, וכמובן- מלווה בטעם המיוחד של הפרדייס סידס. הטעם גם מלווה בתחושה חזקה מאוד של שמרים. בתור אחד שנהנה ממשקע השמרים בבירות, אני יכול לומר שבבקבוק הזה הטעם היה מורגש בצורה בולטת. אני אהבתי, אבל אני מבין איך זה יכול להפריע לאנשים.

רן והמשקע

בסך הכל אפשר לומר על הבירה שהיא כייפית- לא מוקצנת, לא בעלת טעמים קיצוניים- בירה נחמדה ורגועה, שבכל זאת שומרת על טוויסט מעניין וחיוך על הפנים.

גוף: 1.5 גיזוז: 1 רמת אלכוהול מורגשת: 2

ציון כללי: 2.5

לרוויה,
יוחאי.

מידע על הבירה

סוג: , , מבשלה: גל'סארץ מוצא:
שתיתם? נהינתם? התאכזבתם? תנו בדירוג!
3 קולות, ציון ממוצע 2.00 (ציון שקול 49%)

תגובה אחת לג'י פורס

השאר תגובה